Free Turkish Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Free Turkish Forum

Free help in translating from or to Turkish, learn Turkish, know more about everything about Turkey
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Petite traduction pour sms

Go down 
2 posters
AuthorMessage
emeline




Number of posts : 1
Registration date : 2006-09-09

Petite traduction pour sms Empty
PostSubject: Petite traduction pour sms   Petite traduction pour sms EmptySat 9 Sep - 3:26

Tout d'abord bonjour a tous et merci d'avance!

"ma puce, je te promet de faire les effort que tu me demande, je tiens trop a toi mais c'est tellement dur je n'y arrive pas seule, il faut que tu m'aide. j'aimerai aussi savoir pour marie! bisous tout plein"

merci
Back to top Go down
Beyaz
Admin
Beyaz


Number of posts : 252
Country : Turkey-UK-France
Registration date : 2005-11-16

Petite traduction pour sms Empty
PostSubject: Re: Petite traduction pour sms   Petite traduction pour sms EmptySat 9 Sep - 7:37

emeline wrote:
"ma puce, je te promet de faire les effort que tu me demande, je tiens trop a toi mais c'est tellement dur je n'y arrive pas seule, il faut que tu m'aide. j'aimerai aussi savoir pour marie! bisous tout plein"

=sekerim, benden istedigin gayretlerde bulunacagima dair sana soz veriyorum, sen benim herseyimsin ama çok zor, bunu yalniz yapamiyorum, bana yardim etmen gerek. marie için de bilmek isterim! bol bol optum

a+ Smile
Back to top Go down
https://turkish.forumotion.com
 
Petite traduction pour sms
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Free Turkish Forum :: Français-Turc :: Amour - Couples-
Jump to: